Takvimlerin
31 Aralık’a yaklaştığı, yılın olaylarının yavaş yavaş kategorize olup
ekranlarımıza düşmeye başladığı bugünlerde, 2012 yılının en önemli spor olayı,
Lance Armstrong’un hayranlarına yaşattığı aldatılmışlık hissi mi, yoksa Oscar
Pistorious’un ‘engel’ kelimesinin yeniden sorgulanmasına neden olması mı
derken; duygusal temalara vücut vermeyi sevdiğimizden midir bilinmez, hüzünlü
bir hikaye aradan sıyrılıverdi.
90’lı yıllarda çocuk olmak, öğle vakti yayınlanan çizgi film Aslan
Kral’dan sonra sabırsızlıkla Power Rangers izlemeyi beklemekti belki de..
Rangerslar toplam 6 kişiydiler. Kimbilir kaç çocuk takım ruhuna ilk burada
hayranlık duydu. Sonra futbola meraklı minik yürekler, onların sadece 6 kişi
değil 11 kişi olduğunu da öğrendiler. Britinya futboluna ilgi duymaya
başlayanlar, Glasgow şehrinin mavi yakasını
tanıdılar daha sonra.Yani Glasgow Rangers’ı. İşte o Rangers’ın 49 milyon
pound’u aşan vergi borcu nedeniyle, 13 Temmuz’da yapılan oylamanın ardından,
oylamaya katılan 29 kulübün 25’i Rangers’ın 3. Ligde mücadele etmesi için oy
kullandı. 139 yıllık tarihinde 100’den fazla kupası bulunan takımın adı Rangers
Fc olarak değiştirildi. 18 Ağustos’ta Ibrox’ta çıktıkları East Stirling maçını
49.118 kişi izledi.Bu alt kümelerde bir seyirci rekoruydu. Yaklaşık 50.000
kişiye oynarken, liginizin adının süper olmasına gerek yoktur dedirten Rangers
Fc taraftarlarıysa, Ibrox’un ışıklarının yeniden ‘Old Firm’ için yanmasını
bekliyorlar.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder