Powered By Blogger

18 Aralık 2012 Salı

Adanaspor - Karşıyaka



16. hafta mücadelesinde Adanaspor, Karşıyaka'yı konuk etti. Adanaspor erken gol bulabilen bir ekipti ve maça da hızlı başladı. Henüz 3. dakikada da gole çok yaklaştı ancak top üstten auta gitti. Hemen ardından da 6. dakikada Karşıyaka benzer bir pozisyondan Makukula ile faydalanamadı. Mbilla'nın sakat olması Karşıyaka için avantajdı. Ancak Karşıyaka'da da kalede Necati yoktu. Onun yerine bir diğer güven veren isim Recep eldivenleri teslim almıştı. Temposu düşük bir karşılaşma oluyordu fakat Adanaspor'un bulduğu pozisyonlar çok daha netti. Karşıyaka'nın ise bir pozisyonu vardı 22. dakikaya kadar. 29. dakikada Caner'in harika çalımlarıyla taşıdığı topu Makukula tamamladı ve Karşıyaka 1-0 öne geçti. Golden sonra Adanaspor biraz daha atak oynar diye düşündüm ama Karşıyaka biraz daha rahatlamıştı ve daha organize hücum ediyordu. 39. dakikada şans Adanaspor'dan yanaydı ve Rahman'ın şutunda defansa çarpan top Nwogbo'nun önünde kaldı ve sert bir vuruşla Adanaspor adına beraberliği sağladı. İlk yarının sonlarına doğru sakatlanan Erdi, yerini Ahmet Burak Solakel'e bıraktı. 45+1'de ise Banahene'nin kontrolüne elle oynama diyen Süleyman Abay, Karşıyaka'nın atmış olduğu golü geçersiz sayarak Banahane'ye sarı kart gösterdi ve karşılaşmanın ilk yarısı 1-1 sonuçlandı. İkinci yarı daha durgun bir maç oynanıyordu. 59. dakikada Fevzi'nin penaltıdan bulduğu golle Adanaspor 2-1 öne geçti. Bu golden hemen sonra Karşıyaka Makukula ile gole çok yaklaştı ancak; Tolgahan başarılı bir kurtarışla topu kornere çeldi. İlerleyen dakikalarda maç hep ortadaydı. 65. ve 70. dakikalar arasında, yedek kulübeleri arasında yaşanan gerginlik, sahaya da yansıdı ve maç git gide sertleşti. 88. dakikada Adanaspor kontra ataktan Kibong'la bulduğu golle farkı ikiye çıkararak rahatladı. Bu golde tartışmalı olarak hakeme çarpıp Adanaspor'lu futbolcuların önünde kalan topla başlayan atak golle sonuçlanınca Karşıyaka yedek kulübesinden tepkiler yükseldi ve her maçta sakin olan, soğukkanlılığını koruyan Cihat Arslan çılgına döndü. Hakem de Cihat hocayı tribüne gönderdi. 90+4'te Karşıyaka Caner ile farkı bire indirse de puana yetmedi ve Adanaspor 3 puanı alan taraf oldu. Adanaspor bu galibiyetle çıkışını ve kendi sahasındaki yenilmezliğini sürdürdü. Karşıyaka için ise tehlike çanları çalmaya başladı. Bunu asla Karşıyaka mağlup olduğu için söylemiyorum. Maçtan bir gün önce Fatih Şen ile ilişiğin kesilmesiyle başlayan problem umarım daha fazla uzamaz ve kendine ''Karşıyaka'lıyım'' diyen iş adamları artık destek verir. Yoksa bu insanların emeklerine yazık, Cihat hocama yazık, Hüseyin Hamamcı'ya yazık, futbolculara yazık, taraftara yazık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder