16.
hafta mücadelesinde Adanaspor, Karşıyaka'yı konuk etti. Adanaspor erken gol bulabilen bir ekipti ve maça da hızlı başladı. Henüz 3.
dakikada da gole çok yaklaştı ancak top üstten auta gitti. Hemen ardından da 6.
dakikada Karşıyaka benzer bir pozisyondan Makukula ile faydalanamadı.
Mbilla'nın sakat olması Karşıyaka için avantajdı. Ancak Karşıyaka'da da kalede
Necati yoktu. Onun yerine bir diğer güven veren isim Recep eldivenleri teslim
almıştı. Temposu düşük bir karşılaşma oluyordu fakat Adanaspor'un bulduğu
pozisyonlar çok daha netti. Karşıyaka'nın ise bir pozisyonu vardı 22. dakikaya
kadar. 29. dakikada Caner'in harika çalımlarıyla taşıdığı topu Makukula
tamamladı ve Karşıyaka 1-0 öne geçti. Golden sonra Adanaspor biraz daha atak
oynar diye düşündüm ama Karşıyaka biraz daha rahatlamıştı ve daha organize
hücum ediyordu. 39. dakikada şans Adanaspor'dan yanaydı ve Rahman'ın şutunda
defansa çarpan top Nwogbo'nun önünde kaldı ve sert bir vuruşla Adanaspor adına
beraberliği sağladı. İlk yarının sonlarına doğru sakatlanan Erdi, yerini Ahmet
Burak Solakel'e bıraktı. 45+1'de ise Banahene'nin kontrolüne elle oynama diyen
Süleyman Abay, Karşıyaka'nın atmış olduğu golü geçersiz sayarak Banahane'ye
sarı kart gösterdi ve karşılaşmanın ilk yarısı 1-1 sonuçlandı. İkinci yarı daha
durgun bir maç oynanıyordu. 59. dakikada Fevzi'nin penaltıdan bulduğu golle
Adanaspor 2-1 öne geçti. Bu golden hemen sonra Karşıyaka Makukula ile gole çok
yaklaştı ancak; Tolgahan başarılı bir kurtarışla topu kornere çeldi. İlerleyen
dakikalarda maç hep ortadaydı. 65. ve 70. dakikalar arasında, yedek kulübeleri
arasında yaşanan gerginlik, sahaya da yansıdı ve maç git gide sertleşti. 88.
dakikada Adanaspor kontra ataktan Kibong'la bulduğu golle farkı ikiye çıkararak
rahatladı. Bu golde tartışmalı olarak hakeme çarpıp Adanaspor'lu futbolcuların
önünde kalan topla başlayan atak golle sonuçlanınca Karşıyaka yedek
kulübesinden tepkiler yükseldi ve her maçta sakin olan, soğukkanlılığını
koruyan Cihat Arslan çılgına döndü. Hakem de Cihat hocayı tribüne gönderdi.
90+4'te Karşıyaka Caner ile farkı bire indirse de puana yetmedi ve Adanaspor 3
puanı alan taraf oldu. Adanaspor bu galibiyetle çıkışını ve kendi sahasındaki
yenilmezliğini sürdürdü. Karşıyaka için ise tehlike çanları çalmaya başladı.
Bunu asla Karşıyaka mağlup olduğu için söylemiyorum. Maçtan bir gün önce Fatih
Şen ile ilişiğin kesilmesiyle başlayan problem umarım daha fazla uzamaz ve
kendine ''Karşıyaka'lıyım'' diyen iş adamları artık destek verir. Yoksa bu
insanların emeklerine yazık, Cihat hocama yazık, Hüseyin Hamamcı'ya yazık,
futbolculara yazık, taraftara yazık...


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder